Pemakan lambat

Aku kenal 2 orang member aku yang makan giler slow..  dah dekat sejam aku kat maulana ni, nasi goreng pattaya die tak abis2 nih baru kjap td die ckp die dah kenyang.. die ckp die tak bleh makan nasi dengan jagung. Ape kata ko try makan nasi dengan blackberry .

image

Posted from WordPress for Android

Zulhatfi

11 Comments

  1. Dulu cikgu Bio aku pun sama macam ni..
    Dia akan kunyah 40 kali baru telan.. supaya mudah hadam. bagus apa.. kekek

    Reply

    Zulhatfi
    Reply:

    haha cikgu bio? cikgu bio sy dulu makan laju je.. tp sy tengok die kunyah lain macam la.. laju semacam..

    Reply


  2. bersopan santun rupanya si acap ni.. bertuah bakal mak mertua dapat menantu macam ni,..

    Reply

    acap
    Reply:

    haha…trime kasih en…si gadis tu lg betuah..hehe

    Reply


  3. org tua2 kata klu kita kunyah 40x, mknn yg masuk ke perut tu akan hadam & ini dpt mengurangkan proses kebuncitan yg byk terdpt pd perut lelaki(terutamanya)

    Reply

    Zulhatfi
    Reply:

    oo.. patutllaaa. hahaha

    Reply


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.