Versi Rojak buah

Hari Khamis

Oh.. Sungguh meriahlah hari2 yang lepas.. maksud aku.. dua tiga hari yang lepas.. pergi ke melaka untuk interview bersama mamat switzerland itu.. kemudian berjalan2 ke dataran pahlawan pula.. dan membeli ole2 dari melaka.. bukankah meriah.. tambahan pula aku yang memang kelihatan agak kacak pada hari itu telah memecah tradisi apabila telah turun ke kawasan tanah ayahku yang berlodeh akibat hujan itu.. haha.. berlodeh kalu tak silap aku maksudnye cam basah, lembab.. huh.. sungguh seperti broker tanah pulak aku berpakaian sedemikian ke kawasan seperti itu.. haha.. pastilah siapa yang melihat akan merasa sedikit kaget kerana mungkin mereka beranggapan yang seorang dato’ atau tan sri telah hadir merasmikan tanah.. haha..

Hari Jumaat

Hari jumaat pula telah beramai2 ke Seremban dan beramai2 juga ke kawasan serdang.. Permulaannya hanya untuk ke suatu kawasan di bangi.. kemudian terjadi sedikit perubahan dimana makan malam akan berlangsung bersama kakak ku itu dan abg ipar ku.. wahh.. mau tau tak.. kami makan makanan ala2 barat lah malam tuh.. sungguh seronoklah.. restorannya juga menarik perhatian.. sangat menariklah.. semua pun menarik pada hari ini dan hari2 sebelumnya.. aku rasa seperti seronok pulak makan makanan ala2 barat tuh kadang2.. thanks untuk akak dan abg mie kerasa sudi membelanja kami semua.. oh.. air durian belanda itu juga sangat best..aku sudah terasa lapar pulak sekarang nih.

Tajuk restoran ini..maksud aku, nama restoran ini ‘CHOP n STEAK’

Sungguh happeninglah hari tu.. tgk aje la adik aku yg seorang itu.. tidak
kisah tentang makanan, die sibuk aje dengan sms die… oii.. makanlah

Ini menu yang aku pilih.. sirloin.. sedap.. aku terasa laparlah pulak sekarang nih.

Ini sangat memalukanlah.. makan dengan tangan.. ko ingat nih kedai
mak mah port dickson ke?? erm tapi takpe.. sebab ko bg ayam skit,
gambar ko tidak akan ditayangkan, cukuplah sekadar gambar tangan.

Vespa ini aku tak tau siapa yang punya.. aku main shoot je..
ntah sape sedap2 je parking sini.. maksud aku.. parking kat
dalam restoran nih.

Hari Sabtu & Hari ini.

Hurm.. semalam juga seperti gembira. juga. pergi ke terminal 1 untuk mencari handphone barunya.. ini kerana handphone lama itu sudah rosaklah.. maksud aku.. pda itu sudah tidak detect sim card.. jadi akak mau cari handphone yang baru aja.. kemudian ke jusco.. huh.. wanita pasti suka nih.. ke kedai kain.. adus.. aku dan abg mie seperti ketandusan idea apakah yang patut dibuat masa tuh.. kitorg rasa cam nak main nyorok2 celah2 kain..

Abg Mie : Eh zul, kain nih tak kedut la.. puas dah aku try.
Zul : Yerla.. tak kedut pun.. bleh pakai time tido nih, pastu esok bangun terus pi keje je.

Itulah die.. bile kaum lelaki masuk kedai kain.. sama bosannya dengan kedai manik.. rasa sangat bosanlah.. tapi kadang2 rasa best gak sebab bukan selalu camnih.. tambah2 bile tgk combination warna kain yang menarik.. haha.. memang sah menarik hari2 sebelum nih. Ohh.. tadi aku pegi beli anak ikan bersama abg mie dan masukkan kat kolam depan rumah.. skarang, banyaklah skit koleksi ikan abah kat kolam tuh.. nanti aku nak beli kura2.. kura2 comel ok.. kalau ada siput yang boleh mengiau pun pasti aku nak beli.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.