Salah faham lagi.

Baru2 nih aku ke Ulu Bendul, saje berjalan2 dengan akak & abg ipar (mak dan adik aku juga turut serta).. seronok jugak sebab aku dapat shoot sambil mencelup kaki kat dalam air sungai tuh..seperti yang sudah diramalkan.. Ulu Bendul semacam tak dijaga baik.. kat tempat kitorang lepak tuh takde tong sampah, bleh plak sampah longgok kat tepi semak.. Ok.. ketepikan kisah sampah, longgok, lepak dan sampah longgok tepi semak. Aku taknak letak tajuk posting ni ‘Sampah di tepi semak’.. terasa kotor plak blog aku nanti.. haha.. Aku sebenarnye tak suke orang stress di hari2 bekerja nih.. aku memang baik hati.. hahaha.. jadi.. aku nak sambung cerita salah faham sebelum nih….mari kite tengok sape watak2 utama kisah salah faham kali nih.

Baca lagi

Salah faham (Kisah Benar)

Ini adalah sebuah posting mengenai salah faham.. macam mana ko boleh salah faham? ke ko memang tak faham tapi buat2 faham.. aku ade sorang kawan nama fahmi, tapi aku tengok die faham je.. takde pun salah faham..faham dengan fahmi lain bunyinye, maksud pun lain.. aku selalu dengar nama orang mohd fahmi tapi tak pernah pulak dengar nama orang mohd faham. Ko penah salah faham dengan sape2? aku?? selalu je salah faham.. sampai aku pun naik tak faham macam mana orang tuh bleh salah faham dengan aku. Salah faham nih selalunye berlaku bile ko bercakap cara ego tapi sebenarnye orang yang ko tengah bercakap tuh tak faham ape2 (mungkin die sengal atau ade masalah pendengaran). Sengal yang aku maksudkan bukanlah sengal2 otot atau sengal2 lutut.. sengal yang yang aku maksudkan ialah sengal2 otak sampaikan dah tak bleh memikir atau menumpukan sesuatu sampai boleh buat korang mabuk sedar.

Baca lagi