Melangkah ke dunia Tamiya Mini 4wd

Akhir-akhir ni aku bergiat balik dalam dunia Tamiya. Kalau dulu masa zaman sekolah pernah ada musim kitorang layan main kereta mini Tamiya kat longkang tepi padang, masa tu brand Tamiya ni kiranya macam brand paling tinggi dalam dunia kereta lumba mini 4wd. Dulu aku guna kereta brand Auldey je, harga dalam RM15. Satu lagi brand murah kalau dah tak mampu sangat nak beli Auldey adalah brand Diamond, kalau tak silap aku harga bawah RM10. Baca lagi