Salah faham lagi.

Baru2 nih aku ke Ulu Bendul, saje berjalan2 dengan akak & abg ipar (mak dan adik aku juga turut serta).. seronok jugak sebab aku dapat shoot sambil mencelup kaki kat dalam air sungai tuh..seperti yang sudah diramalkan.. Ulu Bendul semacam tak dijaga baik.. kat tempat kitorang lepak tuh takde tong sampah, bleh plak sampah longgok kat tepi semak.. Ok.. ketepikan kisah sampah, longgok, lepak dan sampah longgok tepi semak. Aku taknak letak tajuk posting ni ‘Sampah di tepi semak’.. terasa kotor plak blog aku nanti.. haha.. Aku sebenarnye tak suke orang stress di hari2 bekerja nih.. aku memang baik hati.. hahaha.. jadi.. aku nak sambung cerita salah faham sebelum nih….mari kite tengok sape watak2 utama kisah salah faham kali nih.

Baca lagi