Salah faham (Kisah Benar)

Ini adalah sebuah posting mengenai salah faham.. macam mana ko boleh salah faham? ke ko memang tak faham tapi buat2 faham.. aku ade sorang kawan nama fahmi, tapi aku tengok die faham je.. takde pun salah faham..faham dengan fahmi lain bunyinye, maksud pun lain.. aku selalu dengar nama orang mohd fahmi tapi tak pernah pulak dengar nama orang mohd faham. Ko penah salah faham dengan sape2? aku?? selalu je salah faham.. sampai aku pun naik tak faham macam mana orang tuh bleh salah faham dengan aku. Salah faham nih selalunye berlaku bile ko bercakap cara ego tapi sebenarnye orang yang ko tengah bercakap tuh tak faham ape2 (mungkin die sengal atau ade masalah pendengaran). Sengal yang aku maksudkan bukanlah sengal2 otot atau sengal2 lutut.. sengal yang yang aku maksudkan ialah sengal2 otak sampaikan dah tak bleh memikir atau menumpukan sesuatu sampai boleh buat korang mabuk sedar.

Baca lagi