LOS DAN FAUN BESSTTT!!!

Penat aku belum hilang, baru lepas balik dari KL.. tapi penat yang betul2 buat aku rasa puas hati..Puas hati sebab ape?.. Adoyyyaii.. buat pengetahuan korang, aku baru balik dari KL.. tengok wayang.. hahaha.. tengok wayang sampai ke KL.. zulhatfi bukan ke orang PD..PD memang takde wayang, abis2 pun aku bleh tengok kat Seremban, kenapa nak pegi sampai KL semata2 nak tengok wayang.. hahaha.. Sape gelakkan aku die kalah.. kalah ape? ahaa.. kalah la.. aku baru nak bagi patung mak ultraman..tapi sebab ko gelak aku tak dapat la nak bagi.. len kali jangan gelakkan aku sesuka hati..Kalu aku suruh gelak baru korang gelak.. Kalu aku suruh guling baru korang guling..

Baca lagi