Bercuti di Pulau Sabang – Part 2

Perjalanan diteruskan sampai ke lewat petang, mak teringin goreng pisang. Adi dengan gigihnya mencari gerai yang menjual kuih goreng. “Gorengan ada pak” kata Adi pada lelaki yang tengah menyapu kedai makan. “Tiada” jawab lelaki tadi pendek.Disebabkan susah sangat nak jumpa goreng pisang , terus kami ke pekan Pulau Sabang, disini keadaannya lebih sibuk berbanding kawasan yang kami lawati tadi. Baca lagi

Bercuti di Pulau Sabang – Part 1

Perjalanan ke Banda Aceh baru-baru ni membuka mata aku sekeluarga tentang Bandar Islam yang dihentam Tsunami pada tahun 2004 . Pembangunan di Aceh nampak begitu pesat sampaikan buat aku tak sangka kawasan ni pernah diuji dengan bencana kuat. Perjalanan kami ke Aceh bermula dari Terminal baru KLIA2, dari sini kami menaiki kapal terbang terus ke Lapangan Terbang Antarabangsa Sultan Iskandar Muda, Aceh. Baca lagi

Seronoknyee bercuti

Yeyy.. aku baru balik dari langkawi… alhamdulillah.. selamat pergi dan balik.. memang best.. dapat jalan2.. dapat shoot gambar.. dapat shopping2.. dapat beli baju.. dapat tengok pemandangan.. dapat tengok omputih seksi.. opsss.. sorry.. terlepas.. haha.. tapi kan.. aku tak tengok sangat pun omputih2 seksi tuh.. omputih2 seksi tuh yg asik tengok aku.. aishh.. segan la aku kalu citer lebih2.. diorang kata aku seksi la pulak.. adus.. cam tak percaya kan? omputih seksi cakap aku seksi.. huhh.. seksa nak terima.. tapi apakan daya, tuhla hakikatnya.. Aku yang hensem, kacak, bergaya, hitam, pendek, gemuk.. tuh sumer aku la.. aku versatile.. ok tak gitu?

Baca lagi