Toruk takla teruk pun…

“Aik.. aku intai belakang PC aku… mane die dah pergi?? Aku masih mau mendengar die. aku rindukan die.. kenape die pergi tinggalkan aku macam tu je.. tak silap aku, 2 minggu lepas die ade je setia menanti di belakang PC-ku ini”

Selamat pergi dan selamat pulang.. Jumaat lepas aku ke Kluang dengan member se-jurugambar… Perjalanan agak kabur kerana hujan lebat.. Bermula dari hari Khamis, aku bergerak ke Puchong dan seterusnya Baca lagi

Julie Woon penah bagi aku telepon rosak..

“Kisah Abg Ninja Asin memang terbaik sebenarnye… tapi kisah abang angin satu badan dan abang awan mendung raseneye terbaik jugak.. Abg Ninja Asin takde pedang mcm abg awan mendungg… haha.. Abg Ninja Asin tak ensem macam abg awan mendung.. semuenye jadi tak kene kat abang ninja asin bile tengok abg awan mendung.. “

Berpijak di dunia nyata sekarang, hujung minggu aku depenuhi aktiviti penuh ilmu.. Toleh kebelakang sikit, menoleh ke minggu lepas..  Baca lagi

Duit seringgit edisi terhad

“Tahniahh.. anda memenangi wang seringgit berwarna hampir kehitaman… wang sebegini adalah terhad kecuali jika anda memang mencurahkan minyak itam di atas kepingan wang tu baru lah ianya menjadi tak terhad lagi.. Bagus2.. ko memang berketrampilan hebat wahai pembeli terpilih – Kata kak cashier Giant kepada pembeli bertuah.”

Ok.. Malam ni aku jumpe cik asin.. cik asin adalah seorang pe-ninja.. die biasenye dipanggil abang ninja asin.. Kate abg asin, nak jadi ninja.. badan kene ade luke2 kecil.. Abg ninja asin dulu org panggil ‘Oii Asinn..mu nak pi mana??’… Erk.. yg nih bukan abg ninja asin.. yang nih asin member aku kat poli dulu. die org kelantan.. name die kalu tak silap aku Nik Asin… Die bukan pe-ninja.. die penjaga koperasi poli dkat kafe asrama.. fuh.. gile panjang name pangkat die.. ‘PENJAGA KOPERASI POLI DEKAT KAFE ASRAMA’.. Ok.. lupekan hal peribadi Nik Asin..  Malam nih aku nak tengok Ninja Assassin.. tayangan bermula 11.20 dan aku tengok sorang tak berteman.. Selamat Menonton kepade aku.. Semoga abang ninja asin tidak menghampakan dengan persembahan ninja beliau..

“Aiyo.. ini duit seringgit mana bolehh gunaa… gua reject. Kasi tukar duit lain la.. boleh?? ; Aku tengok duit seringgit edisi terhad td penuh sayu.. ape la.. nih duit edisi terhad ni.. mamak ni tak mau plak – Lokasi : Restoran Melauna Maulana”